Kávé blog

Emlékek kávéja

2020. október 30. - szaboedit

depositphotos_186818328_s-2019.jpg
Nagypapámnak mindig megvolt a maga rituáléja a kávéivásra. Emlékszem reggelente a frissen főzött kávé illatára, a felfelé öblösödő üveg pohárra, ami persze mindig szép rendben ki volt készítve a terített abroszra és persze amit kisgyermekként nem foghattam kézbe. Helyette kaptam tejes kávét, bögrében, mint a “nagyok”, mert hát ha a papa issza nekem is kell.

Ő magában, feketén itta, cukor nélkül. Minden áldott reggel, hiszen enélkül nem indul a nap. Kisétált a kisszobából, leült az asztalhoz, rágyújtott egy cigarettára és kitöltötte a jó öreg kotyogósból a feketét, amit a Mama már jó előre odakészített, én pedig ámulattal néztem őt, miközben én a tejeskávém szürcsölgettem.

 


Nagypapám rajongott a kávéért. Bár már régóta az angyalokkal issza az öblös pohárból a kávét és Mama sincs, aki kitenné az abroszra, én azért reggelente néha eljátszom, hogy ki teszem a bögrémet és kicsit elmerengve elkortyolom a reggeli tejes kávémat. Már csak az emlékek kedvéért. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kave-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr6516263508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sportman89 2020.11.26. 17:07:22

Engem ez a bejegyzés nagyon megfogott, megragadott. Gratulálok hozzá, s javaslom megtekinteni a
fasirt.cafeblog.hu/ oldalt. Minden jót kívánva! :)
süti beállítások módosítása